tisdag 11 december 2007

Sting ünd fittdator..

Solen har gått ner över svearike för länge sedan och p3 har nog aldrig varit sämre..
Idag hade vi en del att packa för ovanlighetens skull så det var lite nice..
Enda syftet med min person den senaste tiden har ju varit och jobba så man får lön och pengar så att man kan köpa mat och stoppa i Leias lilla katt-mage..

Hehe..Nu ska jag inte vara så där "Magnus Betnér-bitter",det kunde ju faktiskt ha varit värre..
Jag kunde ha vart Sting..
Sitta på nån upplyst plats med en massa konstiga new age människor i vita chinos och dricka té som smakar bajs och diskutera livet..(för det är nog exakt så han lever numera)
Fyfan,men Police va bra i allafall!

Snart stämplar jag ut från skandalfabriken än en gång och åker hem till min borg "Casa Del Earp",Nicke skulle komma förbi å kolla på fittdatorn igen..
De går nog bra peppar peppar..
Han har precis rätt antal nördgener för fixa till sånt där mumbo jumbo!

Inga kommentarer: