söndag 2 december 2007

30-årsfest ünd mat..

Vick & Carro! Madde! Min brat-min..

Gårdagen bestod av sopranos/kiaffe samt lite guitar hero 3/jameson..(dom har fan höjt svårighetsgraden nåra snäpp tror jag,jävligt svårt det är..)
Halv sju åkte vi (jag,Thomas,Daniel,Wezan) in till gamla stan där Dan ordnat en överraskningsfest för Madde på hennes 30 årsdag..
Det var en trevlig kväll med drinkar,mat och dans!
Dan hade köpt en ny hitech-apple dator till Madde,en lätt bris av avundsjuka svepte genom rummet..(Hifi-behovet verkar aldrig avta så här i digitala tider..)
Synd bara att födelsedagsbarnet blev trött ganska snabbt och fick lov att åka hem..haha!
Hon gick all-in om man säger så.
Kvällen avslutade jag med systrarna Eldblad,(dom som höll sej vakna dvs)deras far och Thomas på solidaritet..
Helvete vad det kan vara packat med folk där..
Nu känner jag mej så där såsigt tom som man bara gör på bakis-söndagar..
Spriten stal endorfinet och flög sin kos..
Måste äta,jag är hungrig som ett as..




Inga kommentarer: