fredag 21 december 2007

Hitechmjöl ünd jäger..

Sitter på skandalfabriken och dricker en kall mjöl från den nya hitech-öltappnings-maskinen och lyssnar på Johnny Cash...Aah härligt!
Chefen bjöd också på grekiskt idag,dagen till ära!
Det var gott! (Trots att jag var svennig och åt rödspätta)

Försov mej dock idag till ca 11..
Jag va hem till Jyoti igår kväll med hennes julklapp samt lite post..
Hon fick ett roulette spel med 6 tillhörande shot-glas till..
Så vi fick ju lov att prova såklart..
Jag å Krille drack typ en flaska jäger på jävligt kort tid..
Fulla blev vi och begav oss till Marie Leauve..
Vid tretiden gittade jag hem och dom andra två tokpannorna drog vidare till Spy bar..
(Som dom arbetslösa as dom är,hehe)

Imorrn bitti drar vi oss hemåt mot Dalarne och Mora!

God jüül mina damer och dudes!!

Inga kommentarer: