onsdag 5 december 2007

Milf ünd 107,1..

Morgonen gryr och 107,1 puttrar på i bakgrunden..
Pretentiöst säger Daniel.Oldschool-mys säger jag..
Vad har jag gjort..Hmm just ja,jag har varit i mitt hemland Italien och gjort affärer med en snygg milf,sett att det är ok på andra sidan så att säga..Fick lite väl dåligt för bilarna bara,vi hade kunnat få ut det dubbla säkert.Och tänka sej i Italien har dom kvinnliga bossar..
Nej just ja..Det var ju Anthony Soprano och hans crew som gjorde det..Blandade ihop våra liv för en stund hehe..
Den serien blir fan bara bättre och bättre..

Måste påminna alla dudes & chickdudes att köpa biljetter till Queens of the stone age den 25 februari på annexet,jävligt viktigt, dom är inte här så ofta..

Den här filmen vill jag jävligt gärna se..
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film/recensioner/article1362619.ab

4 kommentarer:

Anonym sa...

fan va stefan fröyen va bra i den filmen!

Laguna Montaña sa...

Hmm..kan det eventuellt vara du stefan som skrev det där inlägget?
Och förresten så är sopranos en tv-serie..haha..SOPA!

Laguna Montaña sa...

Ehh ok..du mena Jesse James..hehe!
Jo du påminner en del om Robert Ford i den filmen kan hända..Av bilderna att döma från filmen så är ju Brad sjukt lik mej och mitt stuk!

Anonym sa...

hm.. va ska jag kontra med. äh jag ger mig då! du är lik brad.. men på ett östblocksvis.. ungefär som ett par ray han och inte ray ban och en tenniströja med ett påsytt lacoste märke.. god jul din bög