måndag 17 december 2007

2 dagars ünd trötta ögon..

Hjulet forstätter rulla och jag sitter än en gång på skandalfabrikens kontor med solen i dom slitna 2-dagars-utgångs-ögonen..
Fredagen tillbringade jag först på Vickelurans jobb..
Där bjöds det på glögg och tjejprat..Sen en klippning!
Hon är en grym frisör den där flickan, salong lagerqvist heter salongen och den ligger på rörstrandsgatan vid st:eriksplan..Gå dit om ni vill ha ett snyggt huvud..
Innan tv-inspelningen åt vi mat på ett italienskt ställe vid fridhemsplan.(vick åt sallad me räkor och korv? Jo..jag vet.hon är konstig)
Sen jäktade vi iväg till frihamnen och singing bee inspelningen..Tessan var grym! Jävligt kul och se..
Obaren avslutade vi kvällen på..Lyssna på den här låtlistan=
-rolling stones-time is on my side,jerry reed-east bound,deliverence-låten,johnny cash-ring of fire..
Jävligt bra musik med andra ord men äckligt dyrt..58 pistoler för en stor stark..Riktiga fittpriser..

På lördag var det julfest på kyrkbacken och musikquiz..Tro det eller ej så kom jag tvåa.
En riktig jävla skräll när jag naturligtvis trodde att jag skulle vinna.
(Eventuellt så föll jag på alla thore skogman/schlager frågor)
Vid midnatt åkte vi till berns där jag gick runt med leos systemkasse med en vinare i ett par timmar,sen gick jag till baren och hämtade ett vinglas som jag skulle dricka ur..haha jävla sopor!
Skulle lika gärna kunna dra en lina på bardisken utan att dom skulle märkt nåt..
Efter berns gick vi på the village..ett märkvärdigt ställe där dom typ pekar ut publiken..tur att vi är så jävla snygga och coola så att vi blir valda tillslut..(eller så var det vick som fixade in oss,kom inte ihåg riktigt hehe)

2 lyckade kvällar med många skratt och järn!
Skål för fan era böcklingar!

Inga kommentarer: