fredag 7 december 2007

Guitar hero ünd östblock..

Gårdagen bestog av guitar hero 3,thaiboxning samt tillpullning av datorn(Nicke)..
Nu börjar jag bli varm i kläderna igen på guitar hero,fan va grym jag va mellan varven!
Nu kan ja fan inte åka på pisk imorrn när vi ska köra tv-spel..

Nice,nu gick dancing in the dark med Bruce Springsteen igång på stereon,tänker alltid på Bergen när jag hör den..
Han har en trademarkad dans till den sången som han brukar showa med i tid och otid..

Regnet slår nu mot rutan och känslan av östblock infinner sej i kroppen så här på en mulen decembermorgon..
Det fattas bara att bleka,hockeyfrills-prydda whitetrash karaktärer med neonprydda för små träningsoveraller från 80-talet springer in här och börjar kränga gamla cyklar och snus så är känslan total..

Idag blev kiaffet ovanligt bra..Myys!

3 kommentarer:

Anonym sa...

"bleka,hockeyfrills-prydda whitetrash karaktärer med neonprydda för små träningsoveraller från 80-talet springer in här och börjar kränga gamla cyklar och snus så är känslan total.."

En sån OERHÖRT metapretentiös beskrivning!! Jag kan inte relatera, ej heller kan jag uppmuntra till fortsatt bloggande från ditt håll. Det lämnar en tom känsla efter sig. Eller inte. Bra, Adde. Min litteräre vän. Kram

Anonym sa...

Daniel, du glömde skriva ditt namn på kommentaren ovanför.

Anonym sa...

Det var inget. Det står ju Daniel längst upp! Men jag hatar dig i alla fall. As.