onsdag 19 december 2007

Motorsåg ünd capo..

Fan nu är det inte mycket att göra på skandalfabriken..
Det ringer typ en gång var förtifemte minut på telefonerna,praktikanterna gör packjobben..
Jag har vart inne på vartenda litet hörn på internet..(känns det som)
Internet känns passé,ge mej nåt nytt..Det är ju 2007 dammit..
Typ hologram,vafan hände med det..Tänk å programmera in Svullo och se en show me honom en timme om dagen!
Svullo grisar vidare nästan på riktigt i 3d i luften! Härliga tanke...

Gårdagskvällen spenderade Jag,Thomas,Wez,Daniel i Nacka hos Madde,Dan,Melvin,James..
(Försök läsa den meningen snabbt 10 ggr om ni kan)
Där hade tant Madde pullat upp ett jülmüs utan dess like med knäck,glögg mm..!
Barna har växt så de knakat..Melvin har precis konfirmerat sej och köpt en moped och James går visst på mellanstadiet nu för tiden..

Nejdå riktigt så mycket har dom inte växt..
Melvin sprang runt med en leksaks-motorsåg ännu mer speedad är han brukar..
Det var jävligt kul när mamma Madde sa:
- Slåss inte med motorsågen nu Melvin..(haha! Där är en mening man inte hör så ofta..)
Och James är en liten gollig bäbis med bulliga lår och röda kinder som växt en del sen jag såg honom sist..
Men man får inte låta sej luras av storleken..
Han slappade mej över ansiktet och sa att han ville ha pengarna jag är skyldig honom för drogaffären för ett par månader sen..
-Räntan har stigit och snart är jag tvungen att låta Frankie och Johnnie ta hand om dej..Fortsatte han..
-Ok,jag ska fixa fram dem..sa jag nervöst och tittade ner i golvet..

Den enda som fattades var Vick..Men hon har mycket att stå i med sena jobbkvällar och julklappar så det är förståeligt..Kram vännen!
(Hmm..undrar va hon önskar sej i julklapp? hehe ;)

Synd bara att Daniel ska förstöra en del av myset genom att hela tiden anklaga mej för att vara pretentiös och creddig..Han ser nåt pretentiöst och medvetet i allt jag gör..
- Fan va creddigt du håller den där glögg-koppen..skulle han kunna slänga ur sej..
Fuck him och hans highschool-metal/data-gaming smak säger jag..Haha!

Snart nalkas jülen i Dalarne och Mångnäs..
Det ska bli sådär härligt svennigt,mysigt och roligt!
Man går på gågatan och pratar med folk om vad man gör och bor..(ni vet drillen)
Synd att Mor och Far blir lidande annars skulle det va kul att ljuga ihop en historia..
-Nejfan du vet jag är capo i den italienska maffian i stockholms undre värld nu för tiden..man har ju en del människoliv på samvetet,men jag tjänar jävligt mycket pengar i allafall!

Inga kommentarer: