tisdag 18 december 2007

Legenden ünd birollen..

- I´ll be a legend of my own time..
Jofan Mr.Johnny Cash hade rätt så där på ålderns höst..
Det sägs att han dog av sorg och saknad av hans fru June Carter Cash som gick bort tidigare under året..
Vissa säger att det inte är möjligt..Men jag väljer att tro på det.
Ett vackert öde värdig en verklig legend..
Det blir finare så..
Lyssnar på hans sista skiva "Hundred highways"..

Sitter på jobbet och känner mej allmänt likgiltig..
Jag har på nåt sätt lyckats bli en biroll i filmen om mitt eget liv..
Det är dags för min agent att sköta sitt jobb och ge mej fler repliker i den här lökiga svarta komedin..
Jag har försökt sparka det där aset i flera år nu..
Men det är en tuff branch som dom säger..haha!

Längtar bort till det roliga och varma..Mmm, bra musik och järn..
Nån gång, nån dag..Härligt härligt!

Idag skulle Nicke the computer-fixer försöka ta sej an min lilla fitta till dator än en gång..
Det där nackskottet är inte långt borta nu.. - any last wishes you crappy-lowtech-dell-cunt?
Det är tur att Nicke har tålamod med sånt där..Jag blir fan tokig på en gång..(bror jocke vet,hehe)

Sen blir det nacka och jul-müs hos Madicken och Svanen samt dom små pojkarna..

Det ska bli trevlish!

Inga kommentarer: