måndag 3 december 2007

Lök me sås..

Har precis ätit lök me sås till lunch..(findus mikromat)
Snuset är slut och usb-kaffekoppsprylen va helt värdelös..
Kaffet smakar bara ännu mer lökigt :(
De kunde man i och för sej räkna ut..(59 :-)
Hehe, man skulle ju bli påmind om ilands-samhället man lever i om man gick tillbaka till teknikmagasinet..

-här jag vill ha mina pengar tillbaka,den här usb-kaffekoppsvärmaren funkar inge bra..
-jaha vad konstigt..
-d smakar bara lökigt..
-men nu har du ju använt den så vi kan inte ta emot den tyvärr..

Sen tar man denna helt meningslösa uppfinning och går hem igen med en ledsen mun och lägger den i lådan med andra kasserade helt meningslösa produkter,som förövrigt står i en hylla köpt från ikea..
Å så sitter det nån fet jävel och tjänar pengar på det här "evighets-hjulet" och äter snittar med en ung storbröstad tjej som heter Merchedez..
Fan va bortskämda vi är här uppe i trygghets-svennelandet..
IM BOORED..Nu får det ta och hända nåt spektakulärt dammit..
Snüs ja vill ha snüüs...

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh fy fan! hur orkare du skriva så mycket varje dag? är dock roligt för den som bara kan läsa! och få känna sig en liten smula jättevuxen! tihi!;)

Anonym sa...

du vart förresten fantasktiskt fin i håret! luta dig inte mot nån vägg bara! tänk på scenen i en prins i new york pöss!

Laguna Montaña sa...

hehe..å jag som tycker jag skriver lite.
Vaddå menar du att jag är barnslig..va VA??
tack!de var tydligen möjligt att göra mej snäppet tuffare..haha