onsdag 12 december 2007

Mr.Cash ünd dator..

Solen har gått upp över skandalfabriken och biotech-Stefan har den goda smaken att köra Johnny Cash på stereon!
Det måste vara mäktigt för honom nu när jag har så tuff frisyr,Johnny Cash lyssningen blir ju visuell också så att säga..När jag är i rummet lixom..
Han skrattade bara när jag påstod detta faktum..
Gårdagen bestog av tillpullning av datorn samt lägenheten..
Vi gjorde också soja-pannkakor och kollade på Radiohead-Meeting People Is Easy.
Den var sådär..Jävligt skum och psykig..

Efter mycket om och men så lyckades datorn fungera till slut i alla fall!
Jag tror datorn har varit lite svartsjuk sen jag köpte det nya monstret till tv..
Jag har ju ägnat mer tid till fröken Samsung den senaste tiden..Jo så måste det fan vara.

Ikväll blir det nog musslan där Medicine Show har säsongs-avslutning..
Det kan bli ett pruppluktandeblues-mys!

Inga kommentarer: