lördag 29 mars 2008

Täby ünd Jacobs krog..




Faan va sweet nu sitter jag vid den nya Miss.HP!!
Det känns mycket bra och jag är jävligt nöjd..Vista är grymt,snyggt som fan och stilrent..
Jag har lite bråttom så här på lördagskvällen,ordnar plats åt Frida som kommer in i Casa Del Earp snart..
(Här går det undan,hehe)
Fundrar också på att åka till fridhemsplan och kolla på Mora-matchen med Bäcke innan det blir Jacobs krog och Bergen som kommer spela Berlin-elektro hela kvällen.. :(
Den börjar visst om 10 minuter såg jag nu..eehh..
I förmiddags var jag och dvärgen till Täby och kollade på strike open..
Loyalty (min klubb) vann 3 av 4 matcher..Bilden uppe till vänster är på Tobbe som kastar iväg ett knä mot den stackars lilla motståndaren som säkert satt och grät efter matchen..
Bilden uppe till höger är bilfärden på väg hem och min hitech-gps som vi använde..(coolt va??VA?VA?)

Inga kommentarer: