fredag 21 mars 2008

Fleece ünd crust..

Ligger bekvämt i den mysiga soffan av tüüg i mångnäs med mysbyxera och den självklara fleecetröjan som man "bara" måste ha i behagliga skogsmiljöer..
Farsan har stillat sitt icke sinande hitech-behov en aning och inhandlat ett bärbart bredbandsmodem till laptopen..Känns jävligt 2008 och surfa i soffan framför brasan måste jag säga..
Kusin Stefan är här också och vi slökollar på nonsens-tv..
Det är mycket gemütlish att vara hemma och det har varit en soft dag idag..
Hälsade på Mormor och Morfarn idag,och det var fan på tiden..Är ibland ett arsel på att höra av mej..
Det händer allt för sällan och jag har ibland känt mej som ett barnbarn under all kritik..
Alla säger att dom ska vara så gamla och skröpliga,men det tycker inte jag att dom var..
Morfarn fullkomligt moonwalkade in i köket och frågade när han kunde komma till Stockholm!
-Jag vill se nån fet crust-spelning och bli full,sa han begajstrat..

Imorrn ska vi upp på berget och kolla in det årliga snowboard-spektaklet Catasstrophy..
Det verkar vara många polare som ska dit så det blir nog müs..
En massa surfande illaluktande hippies med för stora byxor som lallar runt i snön och öl mitt på dagen..Kan knappt bli bättre ju!
På kvällen blir det wärdshuset eller Mora-utgång,men vi har inte bestämt oss än..
Kalle C ska med också och det är jävligt wicked!!Det var aslänge vi mjölade ihop..

Inga kommentarer: