onsdag 12 mars 2008

SL-hat ünd Björn..

Sitter på skandalfabriken och försöker klura ut nåt jävulskap som jag kan utsätta Biotech-Stefan för..
Det börjar ta slut på ideer nu..Hmm,trycka upp hunden Russins lekboll i munnen på honom kanske..
Igår gick det bra på träningen..Sidekicksen sitter riktigt smooth!
Gick ifrån 5 minuter tidigare och sket i favoritmomentet sparringen... :(
Jag och Frida skulle nämligen gå på Jumper på filmstaden Råsunda..
Men såklart så kan man ju inte lita på fitt-sl som vanligt..
Det var nån rökutveckling vid stadshagen..Säkert nån liten järnsopbehållare (där elden absolut inte kan sprida sej) som stog och pyrde lite i sin ensamhet..Helt plötsligt så har al-qaida gjort ett terrordåd i stockholms innerstad..
Så bion blev det ju inte tal om..Man kan få riktigt jävla mörka tankar ibland..
Jag ser framför mej hur en kontrollant kommer med sin böteslapp och hur jag skakande av ilska går fram till honom,tar fram en kniv och skär halsen av honom..
-Du kan ta din jävla rökutveckling och stoppa upp i stjärten ditt as..Skulle jag skrika..
(Jo ni har fan också haft såna tankar..ERKÄNN)
Man får ju utgå från att missa det man planerar om man väljer att åka med sl..
Det känns lite bra i allafall att jag inte betalat sl dom senaste åren,haha!
Det blev en dusch,tv4 fakta och en dokumentär om ett par seriemördare i england istället..
Riktiga jävla freaks som slice´at folk kors och tvärs under ca 15 års tid..
Ikväll blir det nog lungt i Casa Del Earp framför det nya programmet morgonsoffan..
Det verkar ganska skojigt,för en gång skulle är hajpen befogad..Björn Gustafsson-hajpen alltså,sjukt rolig liten parvel det där..
Han är också gäst hos Robins som går i repris ikväll!

Inga kommentarer: