fredag 14 mars 2008

Lårkaka ünd blåkulla..


Ah äntligen helg!!
Det har dock varit en ganska soft dag idag..Det har bara varit jag och bossen här..
Reggning och bra musik/kaffe har dagen bestått av..
Träningen igår gick ganska bra..Fick ett par lårkakor efter sparringen,med det är sånt man får räkna med i denna blodiga gladiatorlek..
Efter träningen jäktade jag hem och vi hann tro det eller ej till bion som började 21:30..
Ingen rökbildning al´a al quaida och ingen fislukt på rådhusets perrong!
Jumper var sådär,varken bra eller dålig..Men det var ändå gemütlish!
Imorrn tänkte vi sitta ett par kompisar hemma i Casa Del Earp och bli "as-salongs",och sånt brukar ju bli trevligt!
Sexpack och Emmü är i staden nu också!Och det är också trevligt..
Här ovan på vänsterflanken är det en bild på fina Frida..
Och uppe till höger Astrids järnkranium utanför filmstaden Råsunda..
Och nere en bild på mina ben i en "lustigahusetaktig" spegel inne på bion..
Det ser nästan ut som att jag har ridbyxor eller nån form av krigsgeneralsbyxor från 1700-talet,jag gillar hur dom slitna bootsen med en touch av häxmode(se blåkulla) framhäver dom där knivskarpa brooklynhöfterna,man får en känsla av gata blandat med påskkärringsstuket av bilden..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du snygge man! Vilken fin Frida du hittat! Nu lär du kom hit snart och äta lasagne i köket och berätta allt för mina stora öron!

/TråkTowe

Laguna Montaña sa...

Ja visst har jag!
Ja det skulle va treivlish!
Vi får pulla in nån dag i almanackan snart dammit!