tisdag 4 mars 2008

19 april ünd 14 juni..


Sitter på skandalfabriken och lyssnar på P3 dokumentären om militärligan (där svt-produktionen tusenbröder verkar ha fått inspiration från) ,sippar lite på kaffet samtidigt som jag viker dessa icke sinande finska kukpåmminelser..
Det var också nån av alla dessa jävla Gun´s som bad mej dra åt helvete nyss på telefon,haha!
Det är sannerligen ett härligt jobb man har..
Drömmer mej bort till lördagen den 14 juni..
Inser att Where the action is på universitet kommer bli jäävligt grymt!
Om det är bra väder dvs,peppar peppar..
Grym jävla lineup måste man säga!Hultsfred kan ta sina jävla lördagspunkare/lortgrise-outcasts med weed och millenium-öl i händerna och stoppa upp i sitt såriga pampas-rövhål..
Men 14 juni...Sitta i gräset en hel dag och dricka mjöl i goda vänners sällskap och kolla på QOTSA,faan ett sånt ouppnåeligt sommar-müs!!
Har idag också börjat lite smått med att fixa med "das musiken" till den 19 april..
"Man ska vara ute i god tid" som far säkert sagt nån gång i tiden..
Skivor ska brännas och det ska vara en grym blandning!
(Det är fan roligare med skivor än med ipod som jag tidigare kört med..)
Folk ska slita mina kläder i stycken,skrika mitt namn och dansa på borden med ett järn i varje hand..
Ungefär som Pete Thong fast bättre musik..
Det är kul att ha grejer att se fram emot,som 19 april och den 14 juni..
Det behöver inte vara så stora och spektakulära grejer,men nåt bara..
Ikväll ska jag försöka mej på thaiboxningen igen,det känns bättre i magen och jag får inte såsa ihop fullständigt..

Inga kommentarer: