torsdag 13 mars 2008

Reggningar ünd t-centan..

Sitter så här i sluttampen av dagen på skandalfabriken och dricker mitt pissljumna kaffe ur den blåa opersonliga ikeaköppen och lyssnar på Dr.Dre - the cronic på stereon..
Min behårade överläpp kramar febrilt och vibrerande rape´snusen som svettas fükt med en lätt doft av granbarr och nikotin..
Vädret är under all kritik och behovet av hifi-produkter att underhålla sej med har aldrig varit större känns det som..
Idag har jag varit jävligt duktig och reggat en jävla massa Gun och Gudruns..
Det är ju som sagt bara jag och Biotech-Stefan på kontoret..(Förutom Biotech-Pamela och bossen inne på finland)
Så vi får göra allt jobb alene´..Det är riktigt skönt faktiskt..
Jag gör ett bättre jobb ju mer det är att göra..
Annars finns det ju en viss risk att man såsar ihop nånstans mellan youtube och aftonbladet.se.
Jag och Frida såg Robins igår..Kom underfund med att de är jävligt bra och underskattat..
(Påminner en del om Conan..)
Herngren var jävligt rolig när han kommenterade Björn Gustafssons utlägg om att han är asexuell och aldrig super..
-Fan ta tillfället i akt och sup och knulla lite som den stjärna du är!!
Haha! så jävla kul..
Ikväll blir det thai-träning och ett nytt försök på bion med Frida..
Antar att när man står där vid t-centans blåa linje så får man höra från högtalarsystemet om att en viss fis-lukt cirkulerar vid rådhusets perrong och att ersättningsbussar finns att tillgå från ett ställe dom inte informerar om..
Bara på SL mina damer och herrar..Bara på SL..

Inga kommentarer: