onsdag 5 mars 2008

Ninjamoves ünd reklam..


Blood brothers med Bruce Springsteen ljuder ur högtalarna från min hitech telefon och i Casa del Earp väntar snart ännu några avsnitt av den eminenta serien Sopranos..
Har mest styrt med musiken jag ska bränna idag..Runt 20 skivor kommer det bli..
Bra att ha i framtiden tänker jag och pullar in ännu en snüs av märket rapé..
Var en aning trött idag..Jag åkte till Frida i hammarbyhöjden igår kväll..Det var mysigt!
Tränade också igår..Nu har vi börjat med rund och hopp-sparkar på thaiboxningen..haha!
Det känns inte som att man kommer ha nån överdriven användning av det i framtiden..
Jävligt svårt är det i alla fall..Jag får börjar be till Bruce Lee´s ande och hoppas på framtida lycka med mina ninjamoves..

Sen lite reklam också Tallest man on earth debutskiva "Shallow grave" släpptes idag..
Grymt som fan det är..Köp genast era as!
Länk till cdon:

Inga kommentarer: