måndag 3 mars 2008

Slapstick ünd Rom..


Nu är vi inne i mars och det här är det 101 inlägget!!
Fan, trummvirveln skulle varit på det förra inlägget egentligen..
Jaja skitsamma..
Jag är mycket duktig och kreativ som skrivit så mycket!
Helgen har varit halvlugn och fin,sopranos och slapstick på
lördagen med Bergen,Tessan och Benny..
Det var ganska roligt.Man har ju sett den där andra filmen
(kom inte ihåg vad den heter) med 2 stycken killar som är
riktigt jävla övergrymma på det där med fysisk humor..
Så det blir det lite halvmesigt ibland,när man sett the real shit så att säga..
(Dom har också snott en del grejer från den showen..)
Men det var väl helt klart sevärt..
Efter det åkte jag,Bergen och Tessan hem till henne och drack
en massa sprit.(rom och cola/Gin och tonic/Fernet)
Det var mycket treivlish!
Lite senare mötte jag upp Frida och åkte till hammarbyhöjden..
Igår åt vi på söder..Jag sa att jag ville se skrapan(det nya köpcentrummet)
så vi gick dit och kollade..
Nu överdriver jag inte men 10 sekunder efter att vi gick in så var vi ute igen..
Jäävlar va litet och värdelöst det var..Sjukt överskattat..
Ikväll kanske det blir till att flytta förråd åt Jyoti..(Om jag får tag på bil och hjälp,dvs)

Inga kommentarer: