fredag 28 mars 2008

Freitag ünd Miss.HP..

Sitter på jobbet och känner mej en aning exalterad..
På det där sättet som bara uppstår när man bestämt sej för att köpa en ny hifi-produkt och inte vill vänta längre utan direkt åka och hämta underhållningsmyset..
Jag ska nämligen köpa en ny dator..
Jag ger upp fittdelldatorn som jag krampaktigt klamrat mej fast vid alltför länge nu..
Den kan dra åt helvete så att jag kan gå vidare med min nya Miss.HP...
Mys med en helt ren dator..Vista..ahh gemütlish!
Jag har varit datorfri jävligt länge nu..alltför länge..Men det har gått förvånansvärt bra!
Inga sovfria skakande nätter i lortiga sängar belägna i nergågna lägenheter i nån skabbig förort..
Jag vill tacka Sopranos och mina nära och kära..Och gud den allsmäktige..
Så hädanefter så kan det nog bli lite mer inlägg i det här blogghelvetet,och det kan ju ni tacka era nära och kära och gud den allsmäktige för..haha!
Det har varit en lugn dag i övrigt och ikväll ska jag och Frida dricka lite vin och kanske kolla på nån film är det tänkt..Så det blir myys!
Får se om jag drar på träningen senare eller om jag stannar hemma med Miss.HP istället..
Nästa inlägg blir peppar,peppar från den nya burken!

Inga kommentarer: