tisdag 22 januari 2008

Slettningar från helvetet ünd Wayfarer..


Tystnaden nafsar i mina gamla knegar-öron och dagens slettningar suger verkligen kük..(att ta bort kunder ur registret)
För varje slettning jag gör känner jag hur satan tar ännu en tugga av min hårt sargade vintersjäl..
Och jag längtar hela tiden bort till thailand och värmen..
Det är som att se varje sekund ticka framför ögonen.Tiiick taaack,låter det som det annars bara gör hemma i gamla,små människors torra lägenheter..
-Här en till kaka kanske!?...Mmm tack du gamla visa människa..
Kan nästan känna smaken av äppel-lättdrycken i min försupna strupe..
Men nu är det inte långt kvar till paradiset i alla fall!!
Bara några få dagar..Tycker ni att jag hajpar det här till förbannelse?
Det får ni tycka om ni vill..Haha,i dont give a rats ass!!
Fundrar på att köpa ett par rayban-wayfarer på flyget..(ni vet såna där som Phoenix har i Johnny Cash filmen)
Det känns väl jävligt rätt och så där härligt pretentiöst till min nuvarande tuffa frisyr!..
Igår såg vi på guldbaggegalan och än en gång blir man besviken på att en massa överskattade gubbar tar hem priser..
Där du Daniel kan jag hålla med om pretentiöst..Jag pratar naturligtvis om Roy Andersson och hans "konstnärs-filmer"..
Tycker att Josef borde ha vunnit..
Ok jag har inte sett nån av filmerna jag erkänner, men nån måtta får det väl ändå vara på bögeriet..
Ikväll börjar vårterminen på thaiboxningen så nu får det allt bli lite fason på mej igen..
Det ska bli skönt!
Förresten så får ni gärna komma med tips vad jag borde ha med mej på resan i kommentarerna..(Så det blir lite liv i det här blogghelvetet)
Bild ovan:Från thailandsresan 06

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pass
Pesetas
P-piller
Prit!

Laguna Montaña sa...

Ahh dom fyra p´na..
Check!