onsdag 2 januari 2008

Nyårsbaluns ünd knivar i huvudet..

Så var det åter vardag och man är tillbaks till verkligheten..
Nyårsfesten i årsta blev i stort jävligt lyckad förutom att det var nåt as som ritat med spritpenna på väggen.
Så om det kommer fram vem det är så ska jag plantera en stor stövel i röven på han/henne..
En stor,smutsig och jordig stövel som luktar bajs och skog..
Mycket folk blev det och stämningen var hög!
Jag sjönk en aning i mina egna ögon när jag var dj och körde mer ämmtevee-musik än jag velat..
Synd att folk har så värdelös musiksmak och inte uppskattar country/bluegrass haha!
Städningen tog vi tag i på natten,och det sög..
Jag tror vi höll på till ungefär 8..
Sen sov jag och Sixpack på golvet i en timme ungefär för att sen ta en taxi hem..
Det kändes fan som om nån stog och såsade runt med ett par knivar i min hjärna när vi vaknade..
Det var nog en av dom mest osofta mornar jag varit med om..
Men men..nu är det 2008 och det kommer bli spektakulärt på nåt sätt känner jag!
Fikplaner samt lång usa-resa skymtar i horisonten!

2008=the year of the Wyatt!

Gott nytt år era suns & daughters of bitches!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Öj! Jobbets brandvägg har äntligen särat på benen och släppt in lagunamontanabloggen. 2008 blir definitivt ett grymt år, nu när jag kan läsa dig på jobbet. Frikkin' nice.
Och ja - det var fruktansvärt drygt att städa. Jag var så trött att jag mådde illa i taxin på väg hem. Tur att jag hade alldeles för roligt tidigare på kvällen, hehe.

Laguna Montaña sa...

Ah niice!
Ja fyy fan sikken misär d va..
Men men nu är all hysteri över..ganska skönt!