fredag 25 januari 2008

En dag kvar ünd bestüür..


Eeen daag kvar!!
En solnedgång och en soluppgång..eeh och en solnedgång kvar..
Ser framför mej hur mina wayfarer ligger på min flygplansstol i sin ensamhet med tårar på glaset och längtar efter sin framtida ägare..
Rayban Wayfarer - Åhh du charterresande människa som beställt mej,hoppas du är riktigt tuff och snygg så jag får ett rättvist och fint solglasögons-öde..
Jag har sett allt för många medraybansolglasögon med tragiska öden som illasittande slit och släng-bågar på bleka,illaluktande,acneskadade,feta tyskar/britter med undermålig smak..
Du kan va lugn!Du kommer få ett fint öde på det sätt ett par wayfarer förtjänar:
James Dean,Johnny Cash,Jack Nicholson,Bob Dylan,Andreas Tjärnberg..
Listan kan göras lång på rättfärdiga wayfarer-ägare!
Ikväll och imorrn förmiddag är det träning som jag fundrar på att skita i..
Det skulle vara så jävla typiskt och skada sej så här nära inpå..
Vi kör ju mycket sparring nu och så va..Jaja jag får ta igen det senare..
Idag beställde jag ett nytt minneskort till kameran som jag ska försöka börja använda mer..
2 gig=120 pistoler!! Fan va dom har sjunkit i pris den senaste tiden..Jävligt värt!
Ikväll ska Victoria laga mat till mej och hennes vän Benita!
Det kommer säkert bli jävligt gott så duktig som hon visat prov på tidigare!
Jag kommer forma ansiktet sådär livsnjutar-sydeuropeskt samt sätta pekfingret mot tummen, pussa det och säga "superb" på perfekt cannes-franska..
Packa har jag inte gjort ett skit än och jag måste handla lite grejor och så ska det tvättas och betalas räkningar,tanka ipoden och så ska locket läggas på brunn innan Mr Tjärnberg & Mr Vesmes kan lämna landets gränser..
Bild ovan:Förra thailands-resan 06

Inga kommentarer: