torsdag 17 januari 2008

Lökjobb ünd thailand..

Ska snart stämpla ut från skandalfabriken..Äntligen..Det har varit en mycket tråkig och lökig dag på jobbet..
Har gått runt och tänkt på Thailand hela dagen och goddamit,jag åker!
Peppar peppar..Bara det går vägen,det finns ju alltid nåt som kan gå åt helvete..
Vet inte om det är vädret så mycket att man längtar bort i dom här tiderna..
Det är atmosfären i vardagen,stiffa människor och känslan av uttråkning..
Fan jag vill sitta på en strand och prata med sköna människor och dricka öl ur andra flaskor än dom har i stockholms krogliv..
Känslan av att veta att det finns en massa konstiga djungeldjur och fåglar där man befinner sej..Jag behöver nödvändigtvis inte se dom,bara höra deras dödsrops-varningar..
Bara få känna känslan av att befinna sej långt borta utan bekymmer..
Garva mycket,bli full,och inte rutintänka på vad man ska göra för jävla fittmatlåda till morgondagen..
Jag får leva fattigt sen..Fuck it..jag måste leva och det nu..

Inga kommentarer: