måndag 7 januari 2008

Helgen ünd trött..

Hjulet rullar vidare och nu sippar jag på min kanske 500´ade-nånting kaffekopp på skandalfabriken..
Måndagen är mulen och allmänt ryskfittig..
Har vart ute på kroghelvetet i 3 dar nu och fundrar lite lätt på att softa ner en aning..hehe
Thaien drar igång om 2 veckor och då lär man vara i en "phet" shape..

På fredags-eftermiddagen ringde Vic och väckte mej i min svenne-powernapp och undrade om hon kunde komma förbi,Det kunde hon och hon kom med thaimat som hon slafsade i sej som den gottegris hon är!Haha
Jag drog vidare ner mot Marie Levaue och lämnade en snarkande Vic på soffan..
Väl där mötte jag upp Jyoti och co och byggde långsamt upp en trygg och fin fredagsfylla..
Efter Levaue drog vi vidare till debaser slussen som var ovanligt glest..(Kanske hajpen håller på att avta?)

På lördagen spelade jag guitar hero 3 och klarade några låtar som jag trodde va helt omöjliga..
Dom 4 sista låtarna på hard som jag låste upp är helt jäävla makalöst svåra.
Nu måste jag verkligen sälja själen till satan för att klara dom..hehe..
Sen åkte jag till finnboda parkväg för att hjälpa Vic att vara barnvakt till Melvin och James..
Satt ett tag och spelade need for speed med lilla Melvin,Vi var asbra!snuten hade inte en suck..
Dan korkade upp spriten och lyckades övertala mej att hänga med på festen i allafall,så vi åkte till Fillippa och hennes 30-årsfest..
Det är jävligt kul när mamma Madde och pappa Dan är med ut på galej!
Vi avslutade kvällen på berns..Rolig kväll,sen hemkomst..

Idag ska jag hem och göra lite rum för en för tillfället hemlös fröken Eldblad som ska bo hos mej ett litet tag..
Skönt med nån som kan laga min mat och stryka mina skjortor..Haha!

Inga kommentarer: