onsdag 16 januari 2008

Onsdag ünd pimp my hair..

Regnet slår mot våra stiffa kontorsfönster och längtan mot varmare vidder börjar bli påtaglig..
Har inte bestämt mej riktigt hur det blir med thailandsplanerna..
Skulle verkligen behöva det men vet inte om det är så supersmart i längden..
Jag är jävligt trött dagen till ära och skulle helst ligga hemma och kolla på grand theft parsons för endast 79 pistoler som jag sett att dom har på türken!
(Filmen med johnny knoxville om begravandet av countrystjärnan gram parsons vid joshua tree)
Igår klippte och färgade Vic mitt hår,så nu ser jag ännu tuffare och snyggare ut!(Jo det är faktiskt möjligt)
Hon är bra som sambo!Hon lagar grym pastasallad och pimpar frisyren fint..

- today im gonna put a 18 inch lcd-screen of the back of your head so the people behind you can watch tv..And of course some bling here and there..

Det känns onekligen roligare att åka hem efter jobbet nu för tiin!
Just ja..jag och Vic var me på tv i söndags..Som publik på singing bee..Haha,i själva verket var vi på den här söndagens inspelning men dom hade klippt in oss i förra söndagens avsnitt..sneaky sneaky..
Synd bara att Victoria ser så stel och obekväm ut..hihi
Tessan är nämligen med i singing bee nu på söndag..runt åtta-snåret skulle jag tippa på,så det måste ju kollas på!
Nu ska jag löka vidare här på skandalfabriken..pust.

1 kommentar:

Anonym sa...

Såklart det ska kollas! Tittkalas hemma hos mig. Var där eller var fyrkant.