fredag 4 januari 2008

Bored ünd mjöl..

Lunchen hägrar och dagens osofta beställningskuponger är gjorda..
Det är ovanligt tråkigt på skandalfabriken idag..
Bara tråkig tysthet och ljudet av vidriga hp-knapptryckningar på tangentbordet..
CANVAS ERROR...Fittrespons-datasystem skiten hänger sej..ctrl,alt,delete sen starta om systemet.

Jag börjar sakna min dator hemma lite smått,den ligger ju i koma för tillfället..
Försöker ibland prata med den och be om ursäkt för allt dumt jag sagt till den,men jag vet inte ens om den hör..snyft
Nu ligger datorn säkert och drömmer om andra hitech-himmlar långt borta där den lever lyckligt med en fungerande hårddisk och kanske med en tjusig apple-dator-tjej..(Vilket är en omöjlighet i den vanliga människovärden på 2000-talet)

Gårdagskvällen tillbringade jag med Nicke,Petter och Abbas på få se nu..Pet sounds,vampire lounge,indigo samt riche..
(Petter har ett jävligt bra london baserat musikprojekt som heter Alberta Cross,kolla upp det,äckligt bra!)
Höll mej ganska lugn och åkte hem vid halv-två..(Halvbra karaktär i alla fall får man ändå säga)

Ikväll blir det eventuellt nån öl på söder och kanske möta upp Jyoti och hennes tjejgäng!

Inga kommentarer: