fredag 11 januari 2008

Fredagsmjöl ünd Kicki..

Sitter på jobbet men en lugn tid över för en gång skull..
Vi har packat som as som dom as vi är dom senaste dagarna.Nya kartong-förpackningar och jävligt mycket långsammare packning..(Ser inte riktigt den ekonomiska vinningen där i det långa loppet..)
Men nu är det klart och fredagsölen är upphälld..Skönt!
Uppdateringen här har varit i lamaste laget den senaste tiden men det beror på att vi jobbat så mycket och att fittdatorn hemma fortfarande ligger och drömmer snuskdrömmar i sitt icke sinande koma-stadium..
Den här veckan har jag börjat ta upp träningen efter ett litet uppehåll över julen..Kondisen är oväntat bra!Mys..
Och Vic åkte på magsjuka så flytten tar vi ikväll istället..
Haha! nu drog Stefan på ett "misstag" som han "råkade" ladda ner på stereon/mobilen..
Det låter som ett serbokratiskt-tryckarlåts-bidrag till eurovision song contest..
Sen hör man hur han sitter och nynnar med och trummar i takt fullt ovetande om att vi är vetande att han gör det och uppenbarligen gillar låten..Haha sopa..
Men man ska inte skämmas för låtar man tycker om..Det är töntigt.Det har jag bestämt..
I helgen ska jag försöka ta det lungt än en gång..vilket brukar gå åt helvete i slutändan..men men..
Min marknadsförings-ide verkar inte funka så bra heller i och med att "charlotte kallas bragd" är rätt vanligt och min blogg syns på kanske den åttiofemte-sidan..
Så då får jag istället skriva nåt oaktuellt/aktuellt..hmm?Ah!

-Kicki Danielssons falukorvsnoja..

Inga kommentarer: