fredag 30 november 2007

Usb-kaffe-kopps-värmare ünd Tony..

Mörker,kyla,kallt-kaffe,myror i stjärten,lökiga låtar på radion..
Så ser min fredagseftermiddag ut,åker ner på solnis c efter jobbet,då ska jag tjacka usb-koppvärmaren som jag pratat om så länge.. (obs.varning personliga nyheter,skriv gärna ner den infon så ni inte glömmer den)
Det känns verkligen som svaret på många av mina vardagsgåtor..
Igår började jag kolla lite lätt på Sopranos,det bådar gott måste jag säga.
Lite roligare än jag trodde det skulle vara..(på ett bra sätt)
Nu har jag bara 77 avsnitt á ca 59 minuter kvar att kolla på,hehe..
Så det blir nog Sopranos för hela slanten den här helgen,men ett litet avbrott för sprit och Guitar hero 3!

Jahaja, andra roliga saker som hänt..
Jocke har köpt den nya kameran till ps3´an!(verkar härligt hitech)
Jyoti har köpt nya ipod touch,och det var fan på tiden.. (älskar det nya skivscrollnings-systemet)
Chefen har pullat till jülmüset här på jobbet i form av röda jülbollar och ljüsstakar..
Min fashination för internet börjar avta,det känns om om jag sett allt på nätet..(de är inte så kul i och för sej)
Marleen har fått en liten flicktarantella!

Nej nu stämplar jag ut...så..

Inga kommentarer: