söndag 25 november 2007

Spa ünd Captain Morgan..

I helgen har det varit fullt upp..
På fredagsmorgonen åkte vi till sunne på Selma Lagerlöfs spa..Jävligt fint var det där..
Inne i lobbyn stog det en bmv med prislappen 900 000:-..
Tänkte tjacka den ett tag men insåg snabbt att det är löjligt och ocoolt att köta bmv.
Maten var jävligt god och poolen var skön as hell!
Vi var ju inte speciellt uppvilade och fräscha igår för att ha varit på ett spa om man säger så..
Det blev i vanlig turordning alkoholish och nikotin till ca 5 på morgonen..
Jaja.. uppvilandet får man väl ta när man blir gammal och tråkig antar jag..
När jag kom hem till solna igen stog Nicke och Jyoti i köket och pullade upp ett mys för festen som vankades..
Det var först meningen att jag och crille alares skulle va hemma och spela guitar hero 3 som släppts på fredagen.
Men det blev en ganska impulsiv fest istället..
De var roligt,men det luktar omys i lägenheten just nu och mina hippie-rökelser har tagit slut..that sucks..
Så om det är nån "new age-karaktär" som har extra så får man gärna komma hit me dem..helst inom en halvtimme då jag ska ha ett filmmys i vanlig ordning..
Half nelson tror jag bestämt att det blir..

Inga kommentarer: