tisdag 27 november 2007

Sopranos ünd sushi..

Idag åkte jag ner på streetan för att möta upp Tessan och låna hennes sopranos boxar!
Hon stog och provade fina guldiga outfits(se seriös-data-tjejs-soon to be tv-celebrity-julfests-klänning) med sin arbetskollega..
Tro det eller ej men jag har aldrig sett ett avsnitt av maffiaserien..
Det känns ju ganska mys nu när jag har rätt mycket att ta igen..
Efter det åkte jag till st:eriks plan för att inhandla three packs of rökelser..(jag vet..gycklar-aktigt,men jag har blivit beroende)
Ah, äntligen myslükt igen i min sönderfestade borg!
Breve gycklar/new age butiken ligger Vickans(måste hitta ett soft smeknamn till henne)salong..
Efter att ha blivit tagen för niklas(?) så gick jag ner till lunchrummet och överraskade Vicky med ett besök!
Hon formligen lös upp med sitt fina busiga troll-hår och gav mej en skvätt kaffe och en trevlig pratstund..
Efter att hon studerat min nya tuffa Johnny Cash frisyr ett tag så gick vi till en sushi-resturang i närheten och spisade.
Vi fundrade ett tag på att bege oss till cafeet där wyclef hade nån märkvärdig special-spelning..Men den ogick vi på..
Vad är väl det när ett sprillans nytt avsnitt av heroes och dexter ligger hemma och väntar i hifi-burken!

Gonatt på er kanadagäss..

Inga kommentarer: