fredag 16 november 2007

Thai ünd Fast Forwards..


Igår hade jag thai-träning,d gick sådär..Kondisen är jävligt bra men jag måste nöta tekniken..
- Its all in the hips man..the hips..
Fan jag är ju vit, jag lyssnar på country, då är det ju inte så lätt..
Efter träningen begav jag mej i illfart till tantogården för att se Gabbe och co i Fast Forwards..
När jag kom fram stog Bergen där och sög av en grön glaspenis som d stog åbro på..
Lagom till dom började kom även bror Thomas.
Dom rev av ett 6-låtars-set som heter duga..jävligt bra!
Bättre än Insert Coin, gladare och bättre stämning! (eller karma som mina new age polare skulle sagt..)
Ja tror d kommer börja hända grejer för dom i slutet av våren/början av sommaren..
Förutsatt att dom har rätt cerat och suger av rätt människor det vill säga..haha!

Ikväll kommer Soouz,Martin,Jennie,Peppe på besök! D blir nån form av mys hos Steen och Marita..
Tända ljus och run to the hills om jag känner Steen rätt..

Inga kommentarer: