torsdag 22 november 2007

Raw ünd flaska i stjärten..

Igår var jag på raw...SJÄLV..
Först lekte jag lite med Jyoti,hon var precis hemkommen från Teneriffa,nyklippt och fin.
Vid halv nio fick jag för mej att gå på Raw även fast jag var själv..
Det känns lite weird att stå där vid baren och dricka öl allenes..
Man vet inte riktigt vad man ska göra..
Pilla me telefon?kolla på människor?
Prata me bartendern hade ju varit det bästa,så där härligt filmiskt..
Synd bara att det i verkligheten inte exsisterar såna där gamla,lortigt-ärrade gubbar med skrovlig röst och wifebeaters och en massa anekdoter innanför skjortärmen..
Istället får vi nöja oss med "steffe,som älskar innebandy & brudar,nyligen-inflyttad till sthlm från nån liten håla i småland" till bartender..
Efter ett tag träffade jag ändå på en gammal bekant,så jag stog med henne och hennes kompis..
Hon är photographer(<< obs.amerikanskt uttal) på nöjesguiden bland annat..
Jävligt "märkvärdigt" med andra ord..
Nöjesguiden-karaktärerna känns mycket som sketchen killing-gänget gjorde om expressen fredag redaktionen..
-är det av?är det på?
-Det är på,av,på,på,av..
Man får känslan av prata med en lätt schitzofren människa..
-Haha har du handlat mjölk på konsum??känns inte det jävligt vardag lixom??
-Jo.
Raw i stort var inte lika vasst som det brukar..
Men det var kul att se wahlbeck,han är grym!
Efter Raw mötte jag upp Henke och Jyoti och tog några öl med dom,så 4 timmar har jag sovit inatt,det sucks..

Klicka på länken,HAHA sjukt kul!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1305667.ab

Inga kommentarer: