måndag 26 november 2007

Revolver ünd bills..

Idag sket jag i träningen, bland annat för att jag är krasslig, men också för att göra en massa annat viktigt..
Typ betala räkningar och skicka in fittpapper,till arn om fitt-tv´n som aldrig dök fittupp..
(Tack än en gång Jyoti för att du gjorde hjärt och lungräddning på min hårt sargade hitech själ,och lånade mej dollars till en annan tv)
Kan tänka mej att den andra processen kommer ta sin lilla tid..hatar fan sånt där..
Fundrar lite på att lösa det själv på det kriminella sättet..Hmm revolver eller kniv?
Kniv känns lite för mycket botkyrka,revolver är ju mer jag..(se clint eastwood-karaktär)
Då borde dom där asen hosta upp cashen..haha
Mitt i sitt överklassmys med sina snittar och champagne så möts den feta fransosen av min revolvermynning..
- get me my money you cunt, or i will get edith piaf on your baguette smelling ass..

Nu har jag också börjat med en ny strategi när jag får lön..När jag betalat alla räkningar sätter jag in allt på usa-kontot..
500 pistoler är det enda jag ska ha på kontot hela tiden..smart va?
Och taxi ska jag hålla mej ifrån dammit..
Fan vad det går pengar till detta överklass-färdsätt..Och dom jävlarna drar pengarna ibland en och en halv vecka i efterskott..Fittor är vad dom är..
Hörde att sl ska börja köra tunnelbanan hela nätterna på helgerna,d skulle ju vara mys..Men det är väl för bra för att vara sant.Dom lär väl lägga pengarna på typ nya bögiga baskrar till kontrollanterna istället eller nåt i den stilen..
Jaja den som lever får se..
Gonatt på er era Albert Bonnier kopior..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt tips är att du skickar en död dalahäst till Frankrike, adresserad till tv-blåsar-firman-ägarens säng. Det torde skrämma upp varenda jävla franc eller euro eller vad fan i helvete de betalar sina missnöjda kunder med. Jävlar. Jävlar vad jag känner med dig, baby Tjärnberg.

Laguna Montaña sa...

Yes it sucks..
Men det löser väl sej till slut får vi hoppas..
Annars blir det revolvern...på riktigt..haha