tisdag 20 november 2007

Mazzy Star ünd hämnd..

Sitter här på min skinn-tron och äter chilinötter och slölyssnar på Mazzy Star..
Pretentiöst säger Daniel A..Det finns ingen bättre kvällsmusik konstaterar jag..
Bergen var här ikväll.Vi kollade på grannfejden och Dexter..
Sjukt kul med arga finlands-svenskar..
Fan borde inte Robban vara medlare istället för proffsen,de blir ju så fjösigt när dom håller på..
In med en snus och ner med näven i bordet bara..eller gustav i maskin(rederiet)!!
- Hörrödu din förbannade..
Haha,då jävlar skulle dom få det hett om öronen!
Och Dexter..Fan vilken fruktansvärt bra serie.Man riktigt njuter när han slice´ar upp asen..(Är det weird?)
Har alltid haft en fling för hämnd på tv och film..(Kill Bill,Man With The Harmonica m.fl)
Just ja,inatt våldsringde fröken Eldblad och ville natt-prata,det är en härlig filur det där!
Sov Gott och kram vännen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din fling för hämnd på tv och film kanske är något som ligger och gror sen misshandeln... Det kanske är därför du tränar thaiboxningen också... Ahaaa!

Laguna Montaña sa...

Ja..och om jag kör på Dexters spår så måste jag döda asen för att över huvudtaget kunna gå vidare..
Ahaa..bra analys bror!
(i och för sej så har jag gillat hämnd-temat ända sen jag var en liten pojk,så där skiter sej den teorin..)