måndag 19 maj 2008

Tv-serier ünd Meazury!

Sitter i min skinntron och lyssnar på Lucinda Williams på last.fm och jag har precis sett det senaste avsnittet av Prison Break..Nu börjar det bli bra igen efter en tids lökighet!
Nu är det bara Heroes och Kyle XY som jag ska kolla ifatt mej på sen är det frid och fröjd i Casa Del Earp..Plus en jävla massa andra serier som jag ska börja kolla på men det är en annan femma..(Se Californiacation bland andra)

En annan god nyhet är att Bror Thomas börjat skriva på sin sida/dagbok/blogg igen!!

Länk till sidan:
http://www.algonet.se/~meazury/

Han är grym och det var inte en dag försent..
Herren hörde mina böner..Hallelujah!

Snart kommer "frugan" hem och vi ska kolla på High Chaparall med Shannon Doherty aka Brenda i Beverly Hills..Kan bli jävligt underhållande!
Ska försöka börja skriva lite mer här också..lovar..eehehe..

Inga kommentarer: