fredag 23 maj 2008

Trött ünd helg..

Tröttheten har tagit ett hårt grepp om mina svettiga pungkulor och jag vill att den här jobbdagen ska ta slut..
En powernapp till nån bra ljudbok skulle sitta fint!
Det finns jävligt mycket bra ljudböcker på piratstranden..(ett tips och jävligt sweet att lyssna på!)

(Gå också in på bror Thomas "nya" dagbok/Blogg.. http://www.algonet.se/~meazury/)

Livet rullar på fint och jag är väldigt glad att ha Frida i mitt liv!
Det spelar inte så stor roll längre att alla Guns och Gudruns är bittra i telefon på jobbet och att kaffet ibland är ljummet, när jag vet att kärleken kommer knäcka mina onda fingrar när jag kommer hem..

Vi är nu inne på att kattbebisen eventuellt ska heta Lillemor..Är det bra?
Leia och Lillemor...Eller nåt coolt brooklyn-aktigt namn som Latisha eller Keyisha kanske,haha!
Det är svårt det där,fan tänk när man får tarantella på riktigt,jävlar va svårt med namnbiten..
Ikväll blir det matmys med Frida och film kanske..Eller gratis-festivalen re:publik på universitetet,vi får se..
Imöra blir det middag hos herr och fru Norström i Fruängen och deras släktingar..
-Förbered dej på att dom kan vara konstiga..Sa Frida..
-Det är lungt jag är ganska van!hehe..Svarade jag då..(Se adhd/glad i alkohol-släkt)

Inga kommentarer: