tisdag 20 maj 2008

Armbågar ünd glass..

Tisdagen går mot sitt slut och vi ska snart börja kolla på Californication..
Jag struntade i träningen idag och tog det softish istället..(Se: Lost och Heroes)
Vi har börjat med armbågar på thaiboxningen och mina armbågar är lite sönderslagna..
Jag behöver läkas en aning känner jag..
- Shit va har hänt? säger folk..
- Jo vi har börjat med armbågar på thaien!!men ni skulle sett hans ansikte..Brukar jag svara..
Även fast det inte är riktigt sant..Det är sömmarna på säcken som åsamkat skadan..
Fast det låter ju inte lika tufft..eller hur?

Snackade med bror Jocke idag..Han sa att han funderar på at köpa en gitarr!
Skönt att han också börjar ta sitt förnuft till fånga i en släkt som aldrig någonsin varit i närheten av musikalist utövande..
Nej nu hör jag hur glassen som Frida köpt ligger och väser i frysen..

Inga kommentarer: