fredag 30 maj 2008

Liberty City ünd helg..

Hank Williams sjunger ut sin smärta genom Ipoden i skandalfabrikens stiffa kontorsmiljö och solen lyser starkare än någonsin..
Det känns svårt att motivera slettningarna (se:borttagning ur kundregistret) av alla dessa norska Auds och Gunhilds..
Veckan har flytit på bra och tatueringen ser bättre och bättre ut!
Jag har inte hållit löftet om att skriva mer i bloggen,mycket på grund av Playstation3 myset som jag och Frida skapat i Casa Del Earp..
Och jag hajpade ju upp det till närmast bibliska mått i mitt redan rutinerade hitech-huvud, och tro det eller ej så lever det upp till förväntningarna..Nästan mer än väntat till och med!
Heelveete va sweet det är!GTA och dom andra spelen är sjukt snygga..Och bluray-kvaliten är grym!
Det är så bra bild att det nästan blir lite 3d känsla på filmerna..Förutsatt att man har en full-hd tv då naturligtvis..(se undertecknad)
Grafiken på spelen är helt jävla magnifika..Man biter sej själv lite lätt i läppen när man krashar bilarna..(se GTA & Burnout)
-Oj det där var ju inte så bra...,tänker jag när dom blänkade dyra vrålåken skrotas om vartannat i liberty/paradice citys täta stadstrafik..
Det känns verkligen som att nånting dyrt har förstörts och att många dollars går till spillo på grund av mitt ibland alltför ansvarslösa bilkörande..Det känns nästan olagligt ibland när man bryter mot alla regler,haha!Så verkligt känns det ungefär..
(Det här kommer mina framtida barn skratta åt om 20 år när dom läser det här inlägget och man eventuellt sitter i virtuella bilar/farkoster och hifi blivit hardcore på riktigt ..)
Alltså en mycket bra maskin som jag varmt kan rekommendera!
Snart nalkas slutet på denna lökiga fredagsjobbdag och jag ska hem och kanske åka på en andra dejt med den första flingen som man får i GTA,vi var och bowlade i hamnen igår och jag förlorade..Tur då att jag är bättre på det kriminella momentet..(se:biljakt,skrämma folk,skjuta pistol)
Ikväll ska jag följa med familjen Norström på en studentmiddag inne i stan och imorgon blir det 25-årsfest för Jennifer ute i Fruängen!

Glad helg era sons and daughters of bitches!!

Inga kommentarer: