fredag 2 maj 2008

Hajp ünd Liberty City..



En ny hajp av närmast bibliska mått har intagit min på senaste tiden ibland svårflirtade tvspels-kropp..
Jag pratar naturligtvis om den senaste tillskottet i GTA-serien..
Jag har en längre tid dragit mej för att inhandla ett PS3 på grund av det höga priset och att jag inte spelar tvspel lika frekvent nu för tiden..(Med undantag för Guitar Hero 3 givetvis)
Men Rockstars senaste skapelse får mej att på allvar inse att det börjar bli dags att utöka mitt Casa Del Earp med ännu en pianosvartblänkande hifiprodukt full av kretsar,proccesorer och stilrena menyer..
Recensionerna talar sitt tydliga språk och rockstars förmåga att levera gång på gång upphör inte att imponera..
Det nya flerspelarläget får mina hitechvener att formligen explodera..
När Miss HP är avbetald är det dags att bli en ps3-ägare det förstår jag det..
Det var allt för personliga nyheter och jag heter Laguna Montaña..Och nu över till Tone och vädret!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha! Jag visste att du inte skulle kunna hålla dig. =)

Och om du undrar vart spelet fortfarande finns att köpa:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2429&a=766121

Fuck Off... Pyss å krram// Jocke