onsdag 14 maj 2008

Tjeckien ünd bröder..



Kom hem för en stund sen efter en trevlig middag/fika på söder med Bergen,Jyoti och Sussie som var i staden dagen till ära!
Det blir sällan inlägg nu för tiden har jag tänkt på..Och det suger ju lite kuk,ska försöka att bättra mej på det..
Men det är ju lite oftare i allafall än Brors dagbok..(Thomas)
Han borde fan börja blogga,han skriver grymt..Ska göra en omröstning här på bloggen och tvinga honom till det dammit!
3 kronor spelar på tv´n..Tjeckien leder med 2-1,osoft det är jag tycker..
Tänk om man avgjorde det på tv-spel istället och det var jag som styrde Sverige..
Då skulle det svenska folket känna trygghetens filt värma deras blekfeta ryggar kan jag meddela!
Med ena handen kramandes en snus skulle jag ändå i slutändan piska tjeckien jävligt hårt i röven..
(Sedär dom gjorde mål precis..2-2,det finns hopp ändå!)
Helgen var lugn med min käresta..Tatuering och mys i den varma solen..
Tatueringen blev grym och det ser man bättre när den läkt..Både jag och Frida tyckte den blev bättre än vi trodde!
Just ja,det var nån från tidningen level som hört brorsans intervju om Gta 4 i radion och undrade om han ville skriva en recension för dom..Jävligt coolt!

Nej nu blir det en latte och en snus framför tv´n för min del..

Inga kommentarer: