måndag 16 juni 2008

WTAI ünd fittekonomi..

Kom precis från packen där jag förpreppade en liten sändning..PJ Harvey hjälpte mej i min jobb-lökighet och det kändes lite softare för en kort stund att vara på Skandalfabriken..
Har setat och räknat lite med timmrapporterna också och att det alltid ska vara nån jävla extrautgift som gör att man aldrig har det cleant me dollars..
Fan jag är P-Diddy fångad i en knegande solnaboy´s hårt sargade kropp..
Fittekonomi säger jag bara,man bara knegar och knegar och så står man där i slutändan med trasiga skor och loppor i skägget likförbannat..
Jaja, tur att man har ett blänkande fint hitech-hem och en underbar kärlek så man slipper sitta sysslolös i alle fall..
(Och där skriver Sexpacket ett inlägg om sin pengamisär..hehe)
Helgen var ganska sweet och inleddes med ett litet vinmys i köket i Casa Del Earp..
Lördagen tänkte vi tillbringa ute vid stora skuggans grönområden med vindrickning i solen..Men vädret hade en blöt touch av kuk så vi åkte dit till 17:00 istället då Mando började spela..
Det var bra konserter men dåligt att man inte fick ha ölen med sej från öltälten..Samt att det inte gick att ringa,överbelastat nät antar jag och det borde ju inte vara så svårt att förutse när man på förhand vet att det kommer vara 20.000 fuckers där..
Jaja,nu är det ny vecka och snart (se tors) åker vi till Dalarne och Mångnäs för ett gemytligt midsommarmys!

Inga kommentarer: