tisdag 10 juni 2008

Fotboll ünd Cribs..

Arbetsdagen är snart slut och jag ska åka hem och eventuellt lägga mej på bakgården,läsa din teknik och ta en powernapp..
Omröstningen är klar och Lillemor blir namnet på den lille.Imorgon kan vi hämta kattbeebyn är det tänkt!
Ikväll är det fotboll och jag undrar om jag ska kunna undvika spektaklet ännu en gång..
Det är ju ändå lite småkul att se Suezia spela även om vi hajpar upp oss själva till oanade höjder för att sen åka ur astidigt..Samma saga varje gång..
Igår var jag duktig och städade ur skrubben i lägenheten..Det är nu Fridas nya klädkammare..
Det blev jävligt bra och skönt att hon kan ha alla sina miljontals kleeder samlade på samma ställe samt att det ger en lite mer exklusiv touch på Ca$a Del Earp..(Se MTV Cribs)
Det har också varit lite dåligt med folk som hört av sej angående upp-pullet med bil till mej och Frida vecka 28,skärpning där gott folk..
Nej fuckers nu stämplar jag ut..

Inga kommentarer: