torsdag 19 juni 2008

Kükfotboll ünd fra-lag..


Härlish!
Torsdagen är snart slut och jag ska hem till Frida och äta fläskkorv med rotmos..
Idag åker vi till Dalarne och Mångnäs för ett gemytligt midsommarfirande!!
Jävligt skönt ska det bli..Saknar det stället nåt jävulskt..(Se;sommarmys vid siljanstrakten)
Sverige förlorade igår och min amatöranalys av landslaget var nog helt korrekt ändå..
Jävla fitter..Dom saknar nerver och psyke för viktiga matcher..Inte ens Ryssland kan dom ta..
Fy faan säger jag..
Och så gick Fra-lagen igenom igår och det suger ju küük..Jävla SS-samhälle det börjar bli..
Jag tycker alla ska börja skriva terroristkoder och dyligt i sms,mail mm..
(Se;Al qaida,terror,barnporr,knark,döda,Irak)
Då får dom ett jävla sjå..Haha!Hela grejen förlorar ju sin mening då..eller tänker jag fel?
Kent på "dom-som-har-som-jobb-att-kolla-igenom-allt" - Faan..157.038 grejer att kolla igenom,fittan va jobbigt...
Nej nu stämplar herr Tjärnberg ut och drar sej mot Dalarne..
Gla´ Midsommar era fuckers!!

Inga kommentarer: