fredag 27 juni 2008

Freitag ünd tüüg..

Slettningar,slettningar och åter slettningar,pust..
Solen värmer på skandalfabriken och snart får vi äntligen stämpla ut för helgen..
Lunch med kärestan väntar på söders höjder och förhoppningsvis en lugn helg med film och tv-pel..
I onsdags kom far och bror med lite nya möbler till Casa Del Earp!
En mycket skön röd hörnsoffa i tüüg som tidigare huserat i Mångnäs aka "The godmother of myys",samt en stor bokhylla med bar-del i mörkt trä..
Det blev jävligt bra och nu är vårt hem lite mindre ikea-aktigt..(se;fuck off bokhyllan billy)
Det gamla stora svartblekta åbäket fick gå sin sista vila tillmötes i form av brommas återvinningscentral..

-Meen vi ska ju ha ett mys juuu!?,tyckte jag mej höra soffan skrika desperat precis innan jag och far kastade det stora tügmonstret över kanten..

Dom många filmmysstunderna passerade revy för ett kort ögonblick, men sorgen efter minnet av dom svunna tiderna försvann lika snabbt som jag torkade bort den ensamma salta tåren från min svettiga kind..
Den har fyllt sin funktion mycket bra dom senaste åren men nu fick det vara nog kände jag..
(Jag lyssnar mycket på ljudböcker nu för tiden,märks det?haha!)
Bilder kommer inom kort här på Whisky-bloggen från det nya myset samt från midsommar!
Nej nu gittar jag the hell ut från den här skandalfabriken..

Ha en bra helg gott folk!

Inga kommentarer: