måndag 30 juni 2008

Helg ünd tv-pel..

Har precis diskat på skandalfabriken och pullat till ett mys i köksdelen som ett avbrott i allt helvetes-slettande i det lätt utvecklingsstörda responssystemet..
Det regnar ute och det hoppas jag ska hålla i sej mot kvällningen så jag kan åka hem och fortsätta mitt tv-pelande!(Det får gärna åska och leva helvete om det vill också,jag gillar sånt)
Helgen var lugn och fin som en liten kattunge som precis somnat..Skönt som fan har det varit!
På fredagen mötte jag upp kärleken och vi åt en gemytlig lunch på Koh pan yang..
Ett par jeans köpte jag också på Weekday,så nu är jag snäppet coolare och modernare tro det eller ej..
En ackord-bok och Johnny Cash memoarer inhandlades också..(69 pistoler styck på Pet sounds!!)
På kvällen var jag ute en liten skvätt med Bergen,Martin & Gabbe på Movitz i Gamla stan..
Och lördagen bestog av tv-spel(nu har jag bränt 100 $ på lapdances i GTA hehe),springning och så kollade jag på VH1 och Hip Hop honors för Snoop..
Jävligt bra var det med en massa oldschool framträdanden..Snoop "the Dogfather"..Vilken kung!
Imorrn kväll kommer mina svärföräldrar till Casa Del Earp för första gången..
Fan jag måste imponera på dom med nån god maträtt..Det kommer gå åt heelvete..
Hoppas Frida "den fina" kokar ihop nåt mys..
Det börjar klarna upp nu..Fan också..

Inga kommentarer: