onsdag 9 april 2008

Westcoast ünd Pussywagon..







Nån platt radiovänlig hiphop med inslag av nåt obehagligt reggeae-aktigt spelas på kvällspasset och jag undrar var den hårda,tuffa rappen (med riktiga pungkulor) som skapades på den amerikanska västkusten runt den första halvan av 90-talet tog vägen..
Dagens hiphop är så jävla bögigt fjösig nu för tiden..Man får höra om nån ny fästmö med ett stort ass med diamanter på??
Man vill ju höra om hatet mot hela östkusten och alla pussy´s som bor där (även om eastcoast-sidan hade en del bra grejer också) och viljan att vilja sätta en kula i röven på dom..(se westside connection,Bow down)
Idag har jag kört den lille (se Daniel) från sofiahemmet då han blivit "operated" i benet efter en thaiskada..(haha! den meningen får gärna feltolkas)
Så nu har jag förfogande över hans pussywagon i ca 6 veckor..
Jag ska ta Frida på picknick´s ute i skärgården, och vi ska åka ut i världen och upptäcka den tillsammans!(guu va gullig han är..tänker ni nu..)
Ja för det kommer bli av....flera ggr..ehhh..
Ikväll blir det tvmyskväll framför fröken samsung..Morgonsoffan och Sverige pussas och kramas ska tittas på!

Och så säger vi congratz till min kära bror Jocke som fyller 28 år idag!!
Grattis som fan ditt gamla ollon!

(Bilderna ovan: Bror Jocke, Herr och fru Tjärnberg, som var kusligt lika bröderna Schulman i lördags samt Laguna Montaña och Frida)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag slår vad om att det står rawjeans på skinlappen på din faders byxor!:)