lördag 12 april 2008

Karaktär ünd radiotablå..


01:30 har klockan klockat in på så här på freitagskvällen/natten..(säger man så?)
Och jag sitter här vid min nya fina lacksvarta HP och sippar lite lätt på mitt Casillero del diablo..
Det med röd kork alltså..Ett mycket fint röötjut som jag kan rekommendera starkt!
Det har en touch av vanilj som är mycket behaglig för den sträva strupen..
Jag tror att jag har lite av en förkärlek för vanlij i alkohol..(Se Captain Morgan,spiced)
Nästa steg borde ju naturligtvis bli absolut vanilj som jag inte provat ännu..
Det får tjackas i sinom tid när pengapungen pimpas upp av självaste X-Ibit eller hur fan han ghettofierar sin signatur..
Frida ligger i soffan och sover i sin fina stass...Hon fick ont i magen och vilar upp sej..
Vi tänkte gå ut ett tag,men en kombination av magont,sen klocka,pengar som tar slutproblem gjorde att vi valde att stanna hemma..
Så efter att ha diskat och pullat upp ett mys i lägenheten så känns det riktigt bra att bara vara hemma och softish med vinish framför datorn´ish..
Börjar gilla känslan av att vara hemma en helg utan att vara bakfull och äcklig samt känslan av att faktiskt välja att vara hemma!
Min svaga knegarkaraktär hoppar upp ytterligare några steg på den mäktiga vita stegen..
Det känns bra att Frida ligger i soffan bakom mej och sover..
Inte att hon har ont i magen såklart, men att hon finns här och andas vår luft och veta att vi kommer vakna upp tillsammans!
Hela den här grejen med att hitta nån som man verkligen tycker om och allt vad det innebär känns inte speciellt skrämmande längre..
Det är så här saker och ting borde kännas har jag märkt..Det känns bra att se världen genom den lite lyckligare Laguna Montañas ögon..
- Viilken jäävla toffel tänker ni nu..Och det är väl delvis sant men det känns också helt ok,kommer med all säkerhet aldrig att toffla ur helt totalt som många andra pussy´s gjort..
Inser dock att många utgångar är substitut för just det här som jag ältar just nu..
(Kommer säkert stå med en fernet i varje hand dansandes på bordet med en slips slafsigt knuten i pannan imorrn..hehe,men vafan..ändå!)
Nu gick nightwish på i lurarna på p3´s nattradio och känslan av mys fade´as ut en aning..
Kom att tänka på att det inte finns nån bra radiostationstablå på nätet,jag har googlat förgäves men inte hittat nån..Och det suger så här i facebook/hitech tider..
Tv-tablåer finns det mycket jävligt bra av (se www.tv.nu) men inte när det kommer till radio..
Thats weeiird as a fuckhole..Vi får hoppas på att nån geek med mycket it-kunskap fixar det tillslut..
Nu har vinet druckits ur och jag ska jag fortsätta nonsens-surfa ett tag för att sen lägga mej med en fin liten Frida..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fy satan i helvete vilket skitigt jävla tangentbord du har. Damm, fett, hudflagor och könshår. Det är rent ut sagt skamligt!

Anonym sa...

instämmer helt! men det är inte så konstigt att tangentbordet är lite oljigt med tanke på åratal av skoningslös/brutal onani :)

Laguna Montaña sa...

Fuck noo..
Det är det inte alls..
Vet med all säkerhet att den är Sexpacket Steve som skrev den andra kommentaren..
Känner igen hans beskrivning "skoningslös/brutal"..haha å du försöker vara anonym..SOPA!!

Anonym sa...

X-zibit...
SOPA