torsdag 3 april 2008

Folktandvården ünd vinyl..

Frida donar på toan och tröttheten slog till för att tag sen.. (varför går man inte och lägger sej på en gång)
Vi har precis tittat på insider..Fan vilka as det finns..
Lurar och bedrar hederliga medborgare, ja..as är vad dom är..
Dagens jobbdag på skandalfabriken var förhållandevis soft..Wallenbergare till lunch,kött med sås och en lättis på det,det är fint det!
Imorrn blir det möte med öl och smörgåstårta på skandalfabriken,mycket sweet det är jag tycker!

- Jaja vi ska skärpa oss..bla bla bla..skål sa prästen i vika!!

Igår var jag också hos tandläkaren och betalade än en gång 470 spänn helt i onödan..
Som vanligt hade jag ingenting..

Tandläkartant - Det måste vara skönt med en sån fin mun..Inte så mycket besvär va?
Jag - Nej det är ju skönt,hoppar av lycka och eufori varje dag..Synd bara att den är så liten..that sucks..Man får ta så många tuggor när man ska äta..Plus att man måste puta med den på varje kort för att framhäva den mer..Så nu finns det typ 250 blue steel kort på mej på facebook..
Tandläkartant - ?

Imorrn ska jag köpa en sladd så att vi kan koppla in Fridas nya vinylspelare?
(Ja vet..jag har en tuff tjej!)
Och en ny duschslang..(Den nuvarande läcker som en liten 13 årig tjej som precis fått sin första mens)
Och så ska jag ev måla om en stol..(Före=Stiff,torr,ful,brun..Efter=Tuff,lacksvart,sexig,matchar pianot!)
Intressant va?(äh ni bryr er säkert inte..era fittor..)

Inga kommentarer: