onsdag 16 april 2008

Sticker ünd dc++..

Myset har hägrat ett tag i Casa Del Earp och min sushi har ännu inte kommit hem.. :(
Sitter vid Miss Hp och slösurfar till tonerna av filmmusiken till "the Beyond",mycket bra skiva..
DC++ har jag laddat ner idag så nu jävlar kan jag börja tanka musik igen!
Har känt mej aningen utvecklingsförstörd den senaste tiden då jag inte riktigt haft den möjligheten..(rip oink)
Jag har också fixat den sista finishen till min nya Dj-karriär..Haha!En sticker som jag ska ha på caset och dyligt..snyggt va?enkelt och tufft..Precis som jag..hehe
På lördag smäller det..Jävlar va kul de ska bli!
Det blir en kväll full av pruppluktande blües samt alkohol!
Sofia och Maria var här idag också och hälsade på Bosse aka "the big jaming piece of pälsbulle"..
Hans såg ganska nöjd ut i famnen hos mamma Sofia..
(Undrar om han har det tråkigt här och vantrivs,Leia kan ju vara ganska kaxig emellanåt..hmm)
Nej nu blir det lite tv..sen säng och ZzZzzz..

Inga kommentarer: