onsdag 20 februari 2008

Tokpanna ünd Usa-rese-gathering..

Stefan sitter i ett av sina "många" "viktiga" telefonsamtal vid sin "märkvärdiga" kontorsplats där han gör sina "sysslor" på dagarna..
Han utger sej för att vara seriös och en god medarbetare,men under den där välsittande stiffa bögiga pullovern gömmer det sej en spjuver..En riktigt crazy tokpanna som ibland kan bli helt galen och toka till det..
Spela fotboll i lagret och skjuta gummisnoddar kors och tvärs i kontoret,dricka öl med slipsen i pannan skrikandes ohörbara ramsor..mm..
Ha! Jag har avslöjat honom..Lagt bluffen på bordet så att säga..
Nu står han där naken med könshåret i skrivaren utan ett ord att yttra..Så kan det gå när man saknar ögon under den där motbjudande hockeyfrillan á la östblock/1986!
Idag kom också Mattias tillbaka från Koh Pan Yang,han tyckte också att det var mycket osoft att vara tillbaka i Sverige.
Fan min thailands-resa känns som en dröm..-Var jag verkligen där?hmm..konstigt..
Måste kolla digitalkameran för att se om det inträffat..Jo det stämmer, jag var där..
2 veckor är för kort tid...Jag ska fan flytta dit,dricka chang och skrika efter folk..
- "Små knegarna, små knegarna är lustiga att se!!"

Ikväll nalkas det Usa-rese-gathering hemma hos mej.(se Casa Del Earp).
Jag ska nämna mina 2-3 städer (se Nashville,Memphis,New Orleans) som jag vill se sen lämna över allt ansvar och uppstyrande på nån annan..(se Tessan)

Och förresten ni som vill Se QOTSA/Biffy Clyro på måndag som glömt att köpa biljett så finns det på blocket för 580 pistoler!Det är ju inte så jävla saftigt ändå..360 va priset från början..
Köp!!Det kommer att bli grymt,årets händelse!

1 kommentar:

Anonym sa...

Menåh. Och jag som tänkte lämna över på typ.. Jocke. Min dräng hade också en dräng? Jaja, det får gå som det går!
/Tessan